En helt vanlig måndag

Go'kväll! 

I eftermiddags tog jag och Johanna oss ut i kylan och fotade lite.... vi var ute i en halvtimme ungefär, men mina fingrar var verkligen helt röda och iskalla!! 

Jag och Johanna brukar mest träffas på helger osv, så det känns alltid kul att kunna träffas på vardagarna också, det hela slutade med att hon gick hem vid 7.
Nu ska jag snart kolla på familjen annorlunda. Ett måste, även om jag nu förtiden har svårt för sitta och kolla på TV.. haha! 



Postat av: en blogg om 5 systrar

Klockan 20.00 utses vinnarna i dagens blogg!

Om ni inte vann, så kan ni vara med en gång till! Kram<3/Systrarna Backström

2012-01-30 - 19:55:25
URL: http://systrarnabackstrom.se
Postat av: fanny jönsson

sv; Hähä jag gillar alla :D

dudå?

2012-01-31 - 17:00:56
URL: http://fanniiieee.blogg.se/

Tänk på att du aldrig är anonym på internet!
*Bilder är tagna utav oss om inget annat sägs.
*Designen är gjord utav Angelica.
*Vi gör länkbyte/bloglovin byte.

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (kommer ej publiceras)

Blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0