Så detta är min första gång när jag skriver på svenska i denna blogg! Har inte haft någon ork eller lust att bloga dom senaste dagarna.. Men nu är jag här igen! Så igår kom One Thing musik videon ut! Var själv hemma hos några kompisar så kunde inte se videon tills 19.30... Men när jag såg den så dog jag, är typ i himlen nu! Idag har jag typ inte gjort så mycket. Eller joo, var med Sofia idag (jag vet bästa namnet) vi fikade och snackade lite, det var andra gången vi träffades :) Sen har jag skypat med Bella och Isabell, och nu så skypar jag med Johanna. Och just de! Något helt jätte awesome hände idag... MAZ TWEETADE MIG OCH FOLLOWADE MIG! Fick typ damp (Bella och Isabell vet det). Så är jätte glad just nu!! :D Men nu ska jag och Angelica blogga så mycket vi bara kan! Nu ska jag nog börja lägga mig snart men bloggar mer i morn! Night! x

Postat av: JustMakeItBeat ~ JENNI

Så fin du är! :D

2012-01-17 - 15:56:31
URL: http://justmakeitbeat.blogg.se/

Tänk på att du aldrig är anonym på internet!
*Bilder är tagna utav oss om inget annat sägs.
*Designen är gjord utav Angelica.
*Vi gör länkbyte/bloglovin byte.

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (kommer ej publiceras)

Blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0