Genomblåst

Hemma från en lång och allt för jobbig dag i skolan. Jag gick upp klockan sju imorse och jag var verkligen jättetrött, då jag somnade vid halv ett - ett igår kväll. När jag väl var klar insåg jag att det både blåste och regnade ute... väldigt kul! Men, sån tur va så var det inte så mycket och jag gick till skolan med min alldeles förstora hätta på
huvudet...
Skolan erbjöd Broccolisoppa och det gillar inte jag. Min lunch bestod av två knäckebröd och två glas vatten! (Sen träffade jag på min typ kusin i matsalen för hon jobbar där ibland.. trevligt värre!)
Efter lunch väntade engelska, slöjd och matte... och jag hade ont i magen, jooooooobbigt! När klockan äntligen var tre tog jag min väska och gick ifrån skolan och såklart ska det blåsa, så just nu är jag typ .. genom blåst. Såklart skulle det börja regna den sista biten, så jag fick en dusch på köpet, tack! Har varit en lång dag i skolan, ont i magen och det blåser för mycket för att jag ska ge mig ut och springa. Känner att jag redan är förkyld och bara av att gå hem i blåsten började näsan rinna. Nej, jag springer i helgen! Här hemma blir det kokt fisk till middag! KOKT FISK!? uhh, jag gillar inte de!

Usch, nu ska jag ta det lugnt! Inga läxor och inget måste-göra. Känns skönt!





Postat av: aliciajasmine

Hej, superfin blogg :) hade blivit jätteglad om du ville kolla in min om du har tid :') kram påre! hoppas du får en fin dag/kväll <3

2012-01-12 - 17:38:39
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/
Postat av: aliciajasmine

sv: gör tyvärr bara länkbyten med de som har 500+ unika som jag. och antar att ni inte har det ifall ni nyss startat bloggen? :) länkar inte bara sådär heller, länkar ju idolbilder osv osv, men inte annars, sorry brudar! :(

2012-01-12 - 19:21:05
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/
Postat av: bella

fin blogg :)

vad händer imorn ?

2012-01-12 - 19:40:41
URL: http://mittiallt.blogg.se/

Tänk på att du aldrig är anonym på internet!
*Bilder är tagna utav oss om inget annat sägs.
*Designen är gjord utav Angelica.
*Vi gör länkbyte/bloglovin byte.

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (kommer ej publiceras)

Blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0