Inget viktigt egentligen

Förlåt för usel blogging, men igår var jag verkligen trött och det är inte direkt bättre idag. Är trött på skolan efter bara dessa veckorna och jag längtar såååå till sportlovet.
Nu måste jag plugga - två prov väntar, SO och NO. Alltså, SO är ändå helt okej, men jag hatar verkligen NO och vår lärare är inte den bästa. 

Mina två fina vänner har kommit hem från London och jag vill att dom lägger upp maaaaaaassa blider NU så jag kan kolla. Dom verkar ha haft riktigt kul och jag är fortfarande sååå glad för deras skull!

jag har heller inga bilder... åhh, vad allt känns trist alltså  ;)



Postat av: E l sa s f o t o , you will love it!!

sv. Tack detsamma ni! :)



Följ gärna min blogg via bloglovin, skulle bli jätteglad!! :)

2012-01-24 - 18:38:01
URL: http://elsasfoto.webblogg.se/
Postat av: Nadja

Hej! Jättefin blogg, lust för bloglovin byte eller länkbyte? Själv har jag runt 200 unika. Om ni är intresserade kan ni kontakta mig på min blogg, kram! :)

2012-01-25 - 12:59:59
URL: http://mittlivsomnadja.blogg.se/

Tänk på att du aldrig är anonym på internet!
*Bilder är tagna utav oss om inget annat sägs.
*Designen är gjord utav Angelica.
*Vi gör länkbyte/bloglovin byte.

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (kommer ej publiceras)

Blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0