Slapp söndag

Hejj! 

Idag är det en riktig slapp-söndag. Jag gick upp vid halv tio och sedan vid tio åt jag lite frukost. Egentligen skulle ja och tre vänner gå til kyrkan, eftersom vi ska konfirmatiera oss så måste vi gå på 10 gudstjänster, men jag kände inte alls för de idag och eftersom jag redan varit på 5 gudstjänster och har till Maj på mig, så kändes det inte så dumt att hoppa över det idag och ta det lite lugnt. Jag behövde duscha också, men innan jag gjorde det gav jag mig ut på en springtur, och det känns verkligen bra just nu. Klockan är snart ett och jag har redan hunnit med de som jag tänk att göra idag. Annars blir det lätt att man skjuter fram det tills tre tiden och det blir bara jobbigt då. Har sprungit två gånger denna vecka - det var mitt mål. Känns skönt att ha gjort det!

Nu har jag duschat, använt mitt body butter (köpt på coop, 39 kronor eller något) och det rekommenderas verkligen! Har använt de sen början av året och jag måste säga att det faktiskt gör huden lenare - ett tips alltså!
Dagens outfit är mjukisbyxor, ett linne och en vanlig tröja! Härlig söndag! :) 



Postat av: Ida

Blev du månadens blogg kolla in min blogg och se...

2012-01-15 - 18:06:35
URL: http://lidoli.blogg.se/

Tänk på att du aldrig är anonym på internet!
*Bilder är tagna utav oss om inget annat sägs.
*Designen är gjord utav Angelica.
*Vi gör länkbyte/bloglovin byte.

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (kommer ej publiceras)

Blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0