Svenska istället

Nu är det såhär, vi har bestämt oss för att skriva på Svenska, eftersom det känns som här är flest svenska läsare, så yes, let's go! 

Lite dålig uppdatering från min sida, men Sofia har lyckats hålla bloggen i liv! Iaf, första skoldagen idag efter ett skönt lov, usch och fy! Men, jag har bestämt mig för att verkligen jobba hårt i skolan denna terminen, då jag verkligen vill höja mig i de flesta ämnena :) 

Jag har inte tid att blogga just nu, men ja. Jag ska göra klart en design till en ny blogg jag och en vän ska starta och sen ska jag skicka en bild til Sofia till videon hon ska göra och sen ska jag skriva en del av min och min andra väns novell.. puh, jobbigt värre!
Vi hör, pusss



btw- ska fixa med kategorierna och sånt när jag har tid, så vi ändrar om till svenska osv!

Postat av: Emma

SVAR: visst är den. :) din header var också fin.

2012-01-10 - 20:18:52
URL: http://emmasol.blogg.se/

Tänk på att du aldrig är anonym på internet!
*Bilder är tagna utav oss om inget annat sägs.
*Designen är gjord utav Angelica.
*Vi gör länkbyte/bloglovin byte.

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (kommer ej publiceras)

Blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0