Vad gör man en söndag?

Hallloj! Jag hatar typ söndags kvällar.. när lixom vet att man ska upp tidigt nästa dag och sådär, men det har varit en lugn söndag. Nästa vecka väntar ett tandläkarbesök (kill meeeeeeeee) och förmodligen mycket plugg. I musik och bild har vi fått reda på vad vi ska göra och det är inga lätta saker. Men, jag ska nog kolla på handboll på TV senare. Springturen jag tog innan var nödvändig och det känns niiiiiiiice nu! :)


Lite bilder från musik video till One Thing! Har inte riktigt kommit över hur bra den är.. jag lär nog aldrig göra de!



Postat av: elin

sv: oh tack! din med! :

2012-01-15 - 21:42:05
URL: http://nimitz.blogg.se/
Postat av: Anonym

dagens blogg är avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-151.html#comment

2012-01-16 - 07:43:07

Tänk på att du aldrig är anonym på internet!
*Bilder är tagna utav oss om inget annat sägs.
*Designen är gjord utav Angelica.
*Vi gör länkbyte/bloglovin byte.

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (kommer ej publiceras)

Blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0