Vad händer på en lördag?

Roligt att Sofia är tillbaks, right? ;)

Om en timme ska jag iväg till min mormor & morfar, då mormor fyllt år, så det blir kak-kalas. Onyttigt och gott! Sedan ska jag träffa mitt kusinbarn Neo! Senaste gången jag träffade honom var mellan jul och nyår, så det är nästan exakt en månad sen. Den killen är så himla söt och snäll, och jag som ääälskar små barn så blir det lixom inte bättre. Nu ska jag fixa mig lite med some good music. Ha de bra!

Har inte alls mycke bilder, så har ni inte redan tröttnat på alla 1D-bilder jag lägger upp så kanske ni gör det nu.


men dom är ju sååååå snygga




Tänk på att du aldrig är anonym på internet!
*Bilder är tagna utav oss om inget annat sägs.
*Designen är gjord utav Angelica.
*Vi gör länkbyte/bloglovin byte.

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (kommer ej publiceras)

Blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0