Förlåt! :(

Förlåååt! Har värkligen typ inte bloggat ett dugg! Men nu, nu bloggar man! Idag så var man med Isabelle, vi pluggade lite spanska och sen drog jag hem lite före fem. Men ska kanske börja på basket (har hört att man får bra ben av det) så då satsar man ;) Hahaha, nej men det värkar roligt så varför inte? Ska nog springa lite snart så jag inte känner mig sådär jätte lat. Tänker nog lägga mig ganska så tidigt ikväll, har varit så sent uppe de senaste dagarna och känner att jag värkligen måste få sova lite bättre. I morn är det också fredag! yayy! Denna vecka har faktiskt gått ganska så fort. Idag så kom ju tour video diary 3 ut! Fast det är något fel med den nu så man inte kan se den i Sverige (narnia)... Men när man kan se den igen så lägger jag ut den på bloggen! Men ska nog ta mig upp från soffan och springa lite som sagt. Bloggar mer i morn! Chiao! x

Take me back to Dubai♥





Tänk på att du aldrig är anonym på internet!
*Bilder är tagna utav oss om inget annat sägs.
*Designen är gjord utav Angelica.
*Vi gör länkbyte/bloglovin byte.

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (kommer ej publiceras)

Blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0