X-factor

Jag ska nog snart krypa i säng med en förkylning som börjar ta över och en hals som gjort ont hela kvällen. Usch, jag vill inte bli sjuk. Det funkar inte, då jag vet att några prov väntar osv. 
Får se hur det är imorgon, hoppas inte det är värre än att jag kan gå till skolan..

Förresten, från och med idag (tror jag) kan man börja söka till X-FACTOR. Jag hade inte tänkt att göra det (hahaha absolut inte!!) men jag har faktiskt några vänner som tänk söka och dom alla är sjuukt duktiga på att sjunga och jag hoppas verkligen att dom gör det, så dom inte bara sitter och säger det. Åh, tänk att få se några av sina bästavänner där... lixom, proud moment, haha! :) 





Postat av: Canonbrudarna FOTO ♥

Juste ja, dom ska ta över efter idol va? :)



Sv: Tack så mycket! :D

2012-01-31 - 21:38:41
URL: http://canonbrudarna.blogg.se/

Tänk på att du aldrig är anonym på internet!
*Bilder är tagna utav oss om inget annat sägs.
*Designen är gjord utav Angelica.
*Vi gör länkbyte/bloglovin byte.

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (kommer ej publiceras)

Blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0